Forum www.6bszkola44.fora.pl Strona G│ˇwna www.6bszkola44.fora.pl
ISSSSSA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a wam sie zdarza zeby ktos w takich miejscach was zaczepial?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6bszkola44.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ko│odziej stara pinda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:44, 04 Kwi 2014    Temat postu: a wam sie zdarza zeby ktos w takich miejscach was zaczepial?

witam.Podnosze w gore bo sama chce zaczac jakis intesnywny kurs w polsce - oczywscie zalezy mi glownie na porzadnych praktykach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do jutra dziewczyny Smieszna :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z Rylik niż z Dancewicz Nie wiem czemu,może dlatego,że Dancewicz tańczyla o wiele gorzej niż Rylik co ogónie wplywalao na ocenę calej pary... [link widoczny dla zalogowanych] Ja w pierwszy dzien po wyjsciu pije tylko swiezo wycisniety sok z marchwi zmieszany na wpol z woda.
Jestem konsultantk─ů avon i mam ogromna pro┼Ťb─Ö-bior─Ö udzia┼é w konkursie i liczy si─Ö du┼╝a ilo┼Ť─ç unikatowych wej┼Ť─ç (chodzi o sygna┼é IP kt├│ry wysy┼éa Tw├│j internet), niestety ilo┼Ť─ç moich znajomych na Fb jest za ma┼éa ┼╝eby wygra─ç. Moim problemem jest nietrafiony kolor. A ja powiem w ten spos├│b; Przyniesiono mi wielki gar zupy z posiekan─ů CA┼ü─ä kaczk─ů. >>>>> [link widoczny dla zalogowanych]
na konsultacji u lekarza w warszawie w prywatnej klinice i lekarz mi powiedzia┼é ze u mnie s─ů wskazania medyczne do zabiegu. Witam bo wiem ze on na nartach zginal POLECAM Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za podpowiedzi Czy sprz─Öt pomo┼╝e? witam ja wam moge polecic salon fryzjersko kosmetyczny w skawinie jesli chcecie miec naprawde fajna fryzurke albo kolor to warto tam sie wybrac dziewczyny maja naprawde kakurencyjne ceny a dzieki temu maja klijetow wiem tyle poniewaz moja przyjaciolka tam pracuje strz damskie maja od 16 zlotych meskie od 10a jeszcze we czwartki -30% na strzyzenie farby kaplet od 50 zlotych baleyage kaplet od 45zlotych,oczyszczanie twarzy od 70 zlotych plus doczyszczxanie gratis,pedicure 50 zlotych manicure od 18 NOWOSC manicure japonski takze zapraszam was wiecej inf na gg 9518686
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam takie pytanie do was dziewczyny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałabym wam polecić nowy salon na osiedlu Odrodzenia -Femme. [link widoczny dla zalogowanych] Mnie lekarz zapewniał że były prowadzone badania na grupach ciężarnych z mikrogruczolakiem przysadki , kóre musiały brać bromergon żeby im się guz nie powiększył - i nie stwierdzono wpływu tego leku na występowanie wad wrodzonych.
Hihi, chyba odnalaz┼éam z┼éoty ┼Ťrodek dla siebie - po takich ─çwiczeniach naprawde czuj─Ö si─Ö suuuper i wszystkie g┼éupie mysli po prostu si─Ö mnie nie trzymaj─ů te┼╝ mam problem z bliznami moje znajduj─ů sie na twarzy i szyji. jak ju┼╝ kto┼Ť napisa┼é jest to karalne. PO po┼éudniu dnia drugiego zaczynamy robi─ç ok┼éady z zimnej wody w kt├│rej rozpuszczamy ALTACET (tez w ┼╝elu jest gorszy bo si─Ö wch┼éania i nie ma takiego dzia┼éania jak ten rozpuszczony, zmoczone gaziki k┼éadziemy na opuchlizn─Ö niemal┼╝e non stop, naprawd─Ö to pomaga.) W razie b├│lu bierze si─Ö znowu PYRALGINE i serio da rade prze┼╝y─ç. Witam raz jeszcze, [link widoczny dla zalogowanych]
to PWRD - Zawr├│t g┼éowy Mam nadzieje,┼╝e mojemu znajomemu p├│jdzie szybciej ale tego niestety nikt nie wie. czy ja tez moglabym prosic o pytania? jedna wielka szopa!!!!chce francuskie loki!!!spiralki od skory.nie idzie ich wyprostowac.kazdy srodek zostaje nam na rekach!!!wlosy nieprzyjmuja zupelnie nic.juz myslalysmy zeby je najpierw zporowacic aby potem nalozyc srodek wygladzajacy ,ale obawiamy sie ze tez to nic nie da POMOCY!!!! Natomiast p. Pozdrawiam wszystkich Wyt┼éumia metabolizm, dopasowuj─ůc go do obni┼╝onych porcji energii i w ten spos├│b oszcz─Ödza t┼éuszcz zapasowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak podcinaj je co jakie┼Ť 2 miesi─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja całkiem zapomniałam, że ty maszkolczyka dopiero 2 tygodnie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak zajrzysz tu jeszcze to skontaktuj si─Ö ze mn─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Poniewaz chodzilo mi o Potenza.
i niech tak zostanie. pozdrawiam A o mnie nikt ju┼╝ nie pami─Öta ;-( by┼éem tu kiedy┼Ť napisa┼éem kilka s┼é├│w i jestem nadal m─Ö┼╝czyzn─ů , chocia┼╝ bez sutanny, ale mn─ů te┼╝ si─Ö mo┼╝na zauroczy─ç Topik naprawd─Ö si─Ö rozkr─Öca oby tak dalej I o przyja┼║┼ä ksi─Ödza mo┼╝na zabiega─ç popieram !!! ┼Üwi─Ötokrzyskiej a od jakiegos czasu przenios┼éa si─Ö do Galaxy na ul. wydaje mi sie ze to fajnie by wygl─ůda┼éo ale nie moge sie zdecydowac.. [link widoczny dla zalogowanych]
Leki uspokajaj─ůce wp┼éywaj─ů w┼éa┼Ťnie na zwi─Ökszenie apetytu, bowiem wzmagaj─ů g┼é├│d. wszystkie alergie wady czasem wrodzone wykluczajac te przy uszkodzeniu przy porodzie Post─Öpujesz podobnie jak chirurg (mo┼╝e mniej drastycznie ale jednak) -usuwasz tylko dora┼║n─ů przyczyn─Ö ale nie usuniesz przez to problemu. Siema Ja jestem za tym ┼╝eby┼Ťcie zadzwoni┼éy i si─Ö poprostu um├│wily Po co si─Ö tak m─Öczy─ç Heeejjj Mam og├│lnie problemu z dziewczynami(lubimy ci─Ö jeste┼Ť fajny) i d... Wtedy schudlam z 67 na 61, w trzy miesiace. tak, ale nie dla pocz─ůtkuj─ůcych Nigdy nie korzysta┼éa┼Ť z sauny lub nie czujesz si─Ö w niej dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Internship to praktyka/sta┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez mialam mala wpadke, a raczej niespodzianke Bardzo chcialabym znalezc jakiegos lekarza ktory moglby mi pomoc...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Terapeuta umawia pacjentk─Ö ze specjalist─ů od ┼╝ywienia, kt├│ry uczy j─ů racjonalnego od┼╝ywiania. [link widoczny dla zalogowanych] Ja na to ze nie ma
>no sory ,ale g┼éupich nie siej─ů,to tak jakby 20 latka wygl─ůda┼éa na 5 latke> Wg mnie to jest te┼╝ fajny pomys┼é na wakacje, on tak 2tyg si─Ö trzyma to akurat na urop ┼╝eby nie my┼Ťle─ç jeszcze na wyje┼║dzie o malowaniu paznokci oszcz─Ödna --> jak to robisz 4 serie? Ja mam dentystofobi─Ö strasznie boj─Ö si─Ö dentyst├│w dlatego myj─Ö z─Öby po ka┼╝dym posi┼éku by do nich nie chodzi─ç W normalnych okoliczno┼Ťciach wydalane s─ů z krwi do jelit z tak─ů sam─ů szybko┼Ťci─ů, z jak─ů powstaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
uwielbiam wino wytrawne............mniam!!! Kazdy odchudzony produkt ma zaledwie kilka kalorii wiec nawet jezeli zliczymy wszystko do kupy to uzbieraz sie kolo 2000- 3000 ... bo raz pan Robert jest z carlo a raz z anti i juz sie gubie ehh chce piekne w┼éoskii buu 13 marca dowiedzialam sie ze mam zimnego guza.w internecie wyczytalam ze te guzy moga okazac sie zlosliwymi.Oczywiscie lekarz zaleca mi operacje.Czy ktos z was mial zimne guzy i jakie sie one okazaly ??? Jest to zabieg redukuj─ůcy cellulit, tkank─Ö t┼éuszczow─ů oraz poprawiaj─ůcy j─Ödrno┼Ť─ç sk├│ry po przez multi p─Öcherzykowy masa┼╝. Kurcze, wspolczuje ulewy na Sycylii U nas na polnocy- odpukac -slonce ale tez wieje i troche sie ochlodzilo. Wiem ┼╝e tu piszecie g┼é├│wnie o tej nieusuwalnej czerni, ale mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was mia┼éa kiedy┼Ť podobny problem albo chocia┼╝ wie co z tym cholerstwem zrobi─ç???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:55, 05 Kwi 2014    Temat postu: Brali teraz udzia┼é w ostatniej edycji Must be the music i d

OMG ja mam to od dziecka nie ba┼éam si─Ö ich ale gdy by┼éam ma┼éa tata pu┼Ťci┼é film o paj─ůkach kt├│re w nocy przychodzi┼éy i zabija┼éy...brrrr.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja mam taki problem ;/ Sko┼äczy┼éam brac Gynalgin 2 dni temu, lekarz kaza┼é mi i┼Ť─ç na cytologi─Ö po 3 dniach od zakonczenia kuracji a potem do niego na kontrole jak beda wyniki, lecz teraz ju┼╝ powinnam dosta─ç okres i r├│wnie┼╝ mam problem, bo boje si─Ö ┼╝e globulki nie pomog┼éy, nadal co┼Ť mnie sw─Ödzi i bia┼éa wydzielina sie wydziela (nie wiem moze to jeszcze pozostalosci z tych globulek??) .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

neguje wszystko -a ty prze┼╝y┼éa┼Ť zrywanie paznokcia? [link widoczny dla zalogowanych] Poczatkowo anoreksja a potem bulimia!
Chcia┼éabym si─Ö zapyta─ç ile si─Ö czeka na taka ksi─ů┼╝eczk─Ö? no i troszeczke to endo mnie zalamalo...zastrzyk juz czeka do nastepnego cyklu... Kazali ┼Ťpiewa─ç sobie aaa kotki dwa, a jak ┼Ťpiewa┼éam co┼Ť innego to mnie strofowali. Ubranka dzieci─Öce I GATUNKU! Nie wiem co robi─ç, tym bardziej ┼╝e jak m├│wi┼éam efekt jest prawie niezauwa┼╝alny .jedyne co widac to to ze jedna strona jest bardziej wypuk┼éa od drugiej i jak pomaluje usta rzuca si─Ö to bardziej w oczy, usta s─ů niesymetryczne. [link widoczny dla zalogowanych]
Kupuje takie mieszanki owocowe zlozne z egzotycznych owocow i roznego rodzaju orzechow... kapusta najlepiej wloska ta 3 dniowke to wyniki tez beda dobre To i ja opowiem moj─ů histori─Ö. idzie ktos ze mna na g┼éodowke ??? 7 miesiecy a jadna piers nadal boli ,ma┼éo tego jeden cucek wyzej a ,drugi nizej ,w lewej piersi powsta┼éo dublle podw├│jna piers ,blizny wok├│┼é otoczki duze i pomarszczone na go┼ée oko widac odrazu ze cycki zle zrobione .a dr.nic nie widzi i twierdzi ze jest ok.ze tak musi byc i ze wtej piersi co mam podw├│jna to powiedzia┼é ze to sa moje silne mie┼Ťnia, no k─ůpletnie jakies brednie nie mam juz si┼éy by do niego jezdzic ,juz dam sobie spokuj bo i tak mnie zbywa ,jak mam mu zap┼éacic za poprawke to pojade do innego specjalisty ,bo i tak nie mam pewnosci czy by poprawi┼é mi dobrze. Czy to piaskowanie to dla mnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem pe┼énoletnia, tylko ci─ůgle na ich utrzymaniu bo studiuje dziennie...opadaj─ů mi ju┼╝ r─Öce.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny jutro napisze jak mi poszlo!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Padła propozycja żeby takie zostawić Później dostałam paletę farb. [link widoczny dla zalogowanych] Możliwe również przyprowadzanie dziecka na krótki czas,kiedy Ty będziesz robić zakupy albo masz chęć na kawkę.
Dzisiaj bylam u gienekologa, po badaniu i USG podal przyczyne: ca┼ée ┼╝ycie ortopedzi jedynie wysy┼éali mnie na rehabilitacje kazali nosi─ç wk┼éadke i chodzi─ç na basen :/ i jest 15.33 zjad┼éam na obiad miseczke szpinaku i nie jestem g┼éodna Post nie jest mi obcy bo juz mam za soba 14 dniowa glodowke. Mia┼éam podobnie jak Ty, zreszt─ů chyba te nasze scenariusze maj─ů wsp├│lny mianownik. [link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem najwa┼╝niejsze! To typowe objawy neuropatii cukrzycowej byc mo┼╝e cukrzycy cia┼╝owej ,ktora minie po porodzie samoistnie Dobrze prawisz. moje gg to 5349901 piszcie poradzcie mi Je┼Ťli chodzi o b├│le to jest taka zasada, ze jak Ci─Ö co┼Ť boli podczas g┼éod├│wki, tzn, ┼╝e organizm likwiduje ognisko chorobowe ju┼╝ istniej─ůce lub przysz┼ée. nastawi┼éam sie na co┼Ť lepszego, ale mam wra┼╝enie , ┼╝e posz┼éa troch─Ö \NA AKORD\ - to by┼éa sobota, ludzi du┼╝o itp... ale kupilam mnostwo kosmetykow, jezlei o to ci chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╝e panna o wzro┼Ťcie 174cm i wadze 58kg mo┼╝e mie─ç 56cm w pasie no chyba, ┼╝e ma dupsko jak okr─Öt (jak wcze┼Ťniej zauwa┼╝y┼éa┼Ť)
[link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éa juz jeden okres od czasu keidy wsp├│┼é┼╝yjemy, drugi jest za pare dni ale s─ů pewne problemy.. podnosze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ceny od 19 zl do 30 zl. [link widoczny dla zalogowanych] ?bo sciac latwo ale rosnam dlugo.pozdrawiam kr─Öconych pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No nie wiem kogo organizm sobie poradzi czyta┼éam ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç os├│b m─Öczy si─Ö z tym problemem przez nawet kilka lat wi─Öc wydaje mi si─Ö ┼╝e wydatek ok 120 z┼é jednorazowo nie jest a┼╝ tak du┼╝y je┼╝eli potem ma si─Ö spok├│j z paznokciami ... Bellla a Ty d┼éugo p┼éywasz? Ale na szcz─Ö┼Ťcie ju┼╝ nie dlugo. Mam ksia┼╝k─Ö - chudnij z indeksem glikemicznym. fakt jest taki ┼╝e to musi trwa─ç na tyle aby zaspokoi─ç partnerk─Ö i tego nikt nie podwa┼╝y nawet ┼╝adne badania. [link widoczny dla zalogowanych]
by─ç mo┼╝e denerwuje sie zbli┼╝aj─ůcym sie terminem rozwi─ůzania. pozdrawiam choc fakt ze ja tez uwazam ze wiekszosc wlochow to dzieci. Ja b─Öd─Ö ju┼╝ chodzi─ç tylko tam !!! Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. Ale mysl─Ö ,┼╝e mo┼╝e choroba tarczycy mie─ç wp┼éyw na p┼éodno┼Ť─ç , a jeszcze bardziej poziom prolaktyny. Anatola.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawsze trzeba miec nadzieje i myslec pozytywnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej, jestem po obejrzeniu pierwszego odcinka Chce byc piekna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a nie jednak da sie sciagnac DZIEKI [link widoczny dla zalogowanych] Little My pami─Ötaj, ┼╝e podczas ─çwicze┼ä podnosisz plecy, ale do pewnego momentu, bo cz─Ö┼Ť─ç l─Öd┼║wiowa musi przylega─ç p┼éasko do pod┼éo┼╝a.
kursy sa tylko,ze widzisz ja pracuje tak -7 dni,a potem 3 albo 4 dni wolnego i nie moge sobie pozwolic na chodzenie ani w weekendy ani w tygodniu,bo strace za duzo godziny. to ┼╝ywe istoty kt├│re te┼╝ chc─ů ┼╝y─ç nie wolno ich poprostu zabija─ç bez sumienia i poczucia winy wyobra┼║ sobie co czuje taki bezbronny paj─ůczek ty jeste┼Ť przy nim olbrzymem gdy na niego patrzysz nie rusza si─Ö bo boi si─Ö ┼╝e jak si─Ö ruszy to go zabijesz tak samo wszystkie inne zwierz─Öta robaki gady i tp pami─Ötaj ka┼╝da istota chce ┼╝y─ç gdybym mia┼éa wybiera─ç co zabi─ç cz┼éowiek czy np gryzo┼ä pies kot czy nawet paj─ůk wybra┼éa bym cz┼éowieka!!! przzeciez ona reklamuje te buty... STRASZNIE SI─ś PRZESTRASZY┼üAM,┼╗E MO┼╗E POWINNAM I┼Ü─ć DO LEKARZA I ZAPYTAC? aniley.. [link widoczny dla zalogowanych]
no moze i ja cos dorzuce... Czekam a┼╝ wszyscy p├│jd─ů spa─ç..... Nie boli, ale jest si─Ö w stanie letargu Na drugi dzie┼ä ju┼╝ na nogach. ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra Natomiast jezeli chodzi o Ol─Ö to podziwiam j─ů za odwag─Ö,┼╝e wystapi┼éa w tymn programie. Maarla:mialam na mysli,ze przed rozpoczeciem diety unikalam tluszczow Zero dorady co do fryzury, tak jak wcze┼Ťniej kto┼Ť pisa┼é nie wiem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:19, 07 Kwi 2014    Temat postu: ka┼╝dy organizm reaguje inaczej na jednych dzia┼éa na innych

a ja mam pytanie????
[link widoczny dla zalogowanych]
ewelinaewelina1 wejdz na strine gazeta.pl na forym dziecko i watek mama cud , tam sa dziewczyny co dyskutuja o meridii Ludzie nie wierz─ů w masa┼╝ i inne tego typu zabiegi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Samej operacji to si─Ö wcale nie boj─Ö tylko tego co b─Ödzie po. [link widoczny dla zalogowanych] Pij co najmniej 8 szklanek dziennie.
Fajnie wygl─ůda┼éo bo mia┼éam duuu┼╝o w┼éos├│w ale po dotarciu do pracy -a po po┼éudniu to ju┼╝ na bank -┼╝y┼éy swoim ┼╝yciem no i nietrudno sobie wyobrazi─ç ile trzebaby┼éo po┼Ťwi─Öci─ç na te zabiegi czasu Tak jak pisalam jestem w Bolonii, studiuje i za jakies pol roku obrona. mo┼╝e mi kto┼Ť poradzi....w sierpniu mam slu no i oczywiscie wesele. 17.Avril Lavigne - Keep holding on Dzi─Öki, dzi─Öki, dzi─Öki! [link widoczny dla zalogowanych]
tylko nie rivanol rozmi─Ökcza paznokcie tuszuj─ůc problem, potem go pog┼é─Öbiaj─ůc, nie tak leczymy wrastaj─ůce paznokcie chyba ┼╝e chcemy boryka─ç si─Ö z tym do ko┼äca ┼╝ycia pozdrawiamwww.zdrowe-stopy.co Znaczy ┼╝e mam jaka┼Ť chorob─Ö a nie chce w takim wieku by─ç ju┼╝ poszkodowany W pracy jak robi─Ö cho─ç d┼║wigam to nic si─Ö nie dzieje a synka jak nosz─Ö to po trzech miuntach dr─Ötwieje r─Öka. Wastam o 6-stej wyspana wypocz─Öta, to u mnie cud. Nie wiem ile jest metod leczenia tego typu dolegliwosci, natomiast ja znam jeden calkiem skuteczny i jest nim specjalistyczny masaz! cho─ç nie wiem jak to w innych liniach lotniczych. [link widoczny dla zalogowanych] p?length=long ile masz cm sk├│ry wzi─Öte ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten stan mo┼╝na najcz─Ö┼Ťciej zmieni─ç w ci─ůgu kilku tygodni, stosuj─ůc ┼╝ywe kultury bakterii acidofilnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kr─Öci Go to baaaaaaaaaaardzo. 100-150 z┼é to nie jest ma┼éo, ale po pierwsze dobry stanik to jest przede wszystkim inwestycja w zdrowie, na drugim miejscu w wygod─Ö codziennego funkcjonowania (na wygodnych, porz─ůdnych butach te┼╝ oszcz─Ödzasz i kupujesz o par─Ö rozmiar├│w za ma┼ée albo z papieru, bo tanie?), po drugie biustonosza nie kupuje si─Ö codziennie, na pocz─ůtku wystarczy mie─ç dwa, stanik uprany wieczorem rano jest suchy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale to doswiadczenie mnie nauczylo wielu rzeczy, teraz dbam o wlosy jak o najwiekszy skarb! [link widoczny dla zalogowanych] u kogo jeste┼Ť?
Jednak ten problem z ni─ů. No i jezyk. Jak by┼Ť mia┼éa czas i ochotk─Ö na odpowied┼║ to... Sporo przed wakacjami i troche po - nie radze - szkoda zapozyczony na rozruch tu pieniedzy. Dla mnie to nic co by mia┼éo utrudnia─ç normalne ┼╝ycie za dnia, zw┼éaszcza, ┼╝e proponowano Tobie tylko za┼╝ywanie lek├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy to moze byc torbiel czy tylko przeziebienie jajnika? Dzi─Öki za rada, pom─Öcz─Ö si─Ö jeszcze kilka dni je┼Ťli sie nic nie zmieni i moje domowe leczenie nic nie przyniesie p├│jd─Ö do specjalisty. Raz juz wyrazilas swoja opinie na temat tej kliniki i to wystarczy. Moze spotkamy sie na porodowce ,tez bedziemy mieli synka. Ot├│┼╝ rozmowa z klientem przed wykonaniem jakichkolwiek czynno┼Ťci, bia┼éa kawa (kt├│r─ů uwielbiam i innej nie pijam), fryzjerka wykonuje wszystkie czynno┼Ťci od mycia po strzy┼╝enie i nak┼éadanie farby - nie oddaje mnie jakiemu┼Ť praktykantowi ┼╝eby sp┼éuka┼é mi farb─Ö tylko robi to sama, masa┼╝ g┼éowy - rewelka, idealnie wykonanie pasemek - fryzjerka nie robi ba┼éaganu na mojej g┼éowie foli─ů aluminiow─ů, tylko ka┼╝de pasmo jest r├│wniutko owini─Öte foli─ů przez co mo┼╝na jak w kartotece ogl─ůda─ç sk├│r─Ö g┼éowy i wykona─ç inne zabiegi no i zdejmowanie foli nie jest bolesne bo nie ci─ůgnie mnie dzi─Öki temu za w┼éosy, po za tym dok┼éadno┼Ť─ç w strzy┼╝eniu, wog├│le dok┼éadno┼Ť─ç we wszystkim. mozim zdaniem powinniscie na ten temat sczezrez pogadac, Ty nie rob mu wyrzutow ze jest kiepski (no bo taka jest prawda). wlasnie...niech ktos jeszcze cos napisze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witaj lukress polecam ci palette ultraintensywny rozjasniacz ktory rozjasnia 5-7 ton.
[link widoczny dla zalogowanych]
zuzia i c├│rka zuzi dzi─Öki wielkie chocia┼╝by 1 dniowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jest swietny, ma takie wyczucie w palcach ze przed operacja mi mierzy┼é palcami tarczyce! [link widoczny dla zalogowanych] 212 K.k., aby uzna─ç je za czyn karalny, musi przy tym przybra─ç posta─ç przekazania odpowiednich wiadomo┼Ťci komu┼Ť innemu oraz przypisywa─ç pomawianemu takie post─Öpowanie (np.
witam Regine Polećcie jakis gabinet w warszawie. hej no juz padam a jeszcze laski musze wykapac bawia sie u siasiada z jego wnuczka zrobilam czesc zakupow na wyjzad glownie dla synka mleko, kaszki jakies obiadki i deserki pomalu spisuje co mam jeszcze zabrac w sumie Miedzywodzie to wiocha ale jakby pogoda nie dopisala zawsze mozna podjechac na wycieczkę do wiekszego miasta ...... przytulalam sie z miom ukochanym ponad 2 tyg temu.on nie mial finalu we mnie.u mnie @ zawsze jest na czas.w ostatni piatek lub sobote miala przyjsc@-i wszystko wsakzywalo ze przyjdzie-bolaly jajniki jak zawsze.ale tak bolaly piatek i sobote i w niedziele jeszcze troche.w niedziele zrobilam test i wyszedl negatywny.a wczoraj przyszla@-ale taka jakby inna-w nocy prawie nic nie bylo za to jak wstalam z lozka to dosc sporo.i do tego dzis dosc mocno boli mnie brzuch-tak u dolu-i raczej to nie jajniki. po jakim czasie można wracać do ćwiczeń fizycznych? [link widoczny dla zalogowanych]
┼üo matko, jak leje...!!! Im d┼éu┼╝ej si─Ö trzyma palucha tym gorzej, bo paznokie─ç coraz bardziej wrasta i to co pod - zaczyna gni─ç :/ Heh Poleci─ç moge ale lepiej by by┼éo gdyby┼Ť wypisa┼éa choc kilka utwor├│w jakie lubisz...bedzie mi ┼éatwiej cos doradzic podr├│┼╝ marze┼ä... Polecam wszystkim. Tez sie boje o moje malenstwo wiadomo jak kazda matka oby wszystko bylo ok Ja mam wlosy dlugie do wiecej niz polowy plecow ok trzy czwarte koncowki podcinalam dawno o dziwo wlosy caly czas pieknie sie kreca.odpowiadajac na twoja wypowiedz po prosto nie prostuj wlosow a zamiast w prostownice zainwestuj w suszarke z dyfuzorem(swietna)uzywaj duzo odzywek do splukiwania proponuje z glisskur do wl.zniszczonych czy cos w tym stylu,po umyciu bez splukiwania pantene loki i fale i wgniataj troche serum raz w tyg.zeby wlosy ladnie sie krecily uzyj pianki do lokow z welli shockvaves bo chroni przed wys.temp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Probuj do skutku, na pewno sie w koncu otworzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
MNB jakie┼Ť gorace ploty z impry? Szczerze...a┼╝ ┼╝al za d**─Ö ┼Ťciska ┼╝e musia┼éa┼Ť to wszystko przej┼Ť─ç...ten ┼Ťwiat jest zaj**i┼Ťcie nie fer...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wolno je┼Ť─ç ziemniak├│w i banan├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Czy rzeczywi┼Ťcie to tak g┼éadko wygl─ůda?
A teraz pytanie do tych co s─ů pod koniec 6W. Chyba jest ju┼╝ taki temat polecam kreator na radzikowskiego, super pierwszy raz w zyciu jestem zadowolona z d┼éugich nudnych w┼éos├│w mam super fryzurke to imi─Ö jest beznadziejne Co prawda centrum ale ┼Ťcis┼ée [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam termin wg okresu na 28 sierpnia, wg usg 23 sierpnia. zastanawiam sie nad bialym i czarnym paskiem z cwiekami, tylko nie wiem czy lepszy potrojny czy podwojny rz─ůd cwiekow..te paski nie s─ů drogie i calkiem fajne..co myslicie o takich paskach ─çwiekowanych? moze dlatego, ┼╝ew teraz ma gorszy ni┼╝ przed korekt─ů? Prosi┼éam o ┼Ťci─Öcie prostych extra d┼éugich w┼éos├│w na r├│wnie proste ale kr├│tsze- z podkre┼Ťleniem ┼╝e nie umiem si─Ö bawi─ç w┼éosami, nie umie ich uk┼éada─ç a szczeg├│lnie nie mam na to czasu - JA MAM ORBITREKA OD 2 TYGODNI CZY CWICZAC 25 MIN DZIENNIE JADE TAK GDZIES OKOLO15 KM ,UDA MI SIE SCHUDNAC DO LIPCA JESLI MACIE DOSWIADCZENIE Z ORBITREKIEM PROSZE O RADY. czesc Pozna┼éam fajnego faceta i pierwszy raz w ┼╝yciu mam satysfakcjonuj─ůcy zwi─ůzek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:20, 07 Kwi 2014    Temat postu: i efekty po tygodniu????

ratujecie mi zycie tymi waszymi motywacjami i widze ze nie ja jedna KOCHAM jesc i z tej milosci wygladam jak wygladam dolaczam deo was i mam nadzieje ze przygarniecie urwisa z wami bedzie mi razniej!
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to sama sobie odpowiedzialam na pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, czy zacz─ů─ç godzi─ç sie ze strat─ů dziecka Czy kto┼Ť mia┼é kiedy┼Ť podobne wyniki??
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam tylko, ┼╝e d├│┼é ma bardzo szczup┼éy. [link widoczny dla zalogowanych] marga - Ty ci─ůgle jeste┼Ť tego pewna, ┼╝e ja mam pisa─ç?
[link widoczny dla zalogowanych] bylam dzisiaj na konsultacji u poleconego lekaza. Opr├│cz porz─ůdk├│w po malowaniu Ale jak jade do Polski to przywoze co tylko moge...Szkoda, ze tak rzadko Jest dobrym specjalist─ů i wiem ┼╝e odesz┼éa z honorem, a nie przez jak─ů┼Ť afer─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz to sama nie wiem co zrobic, nie chc─Ö wyrzuca─ç kasy w b┼éoto. Iwona 75 Napisz na mojego maila Napewno si─Ö odezwe Jednak po pewnym czasie jelito znowu sie wypelni i kilogramy wroca. Odebra┼éam dzi┼Ť wyniki bety i 8753 co wskazuje na 6tydzie┼ä tylko jako┼Ť 5 mi umknol witam jestem tutaj nowa i licze na wasza pomoc otoz mieszkam w niemczech i w listopadzie stracilam ciaze w 6 tygodniu tak ze musialam poddac sie zabiegowi czyszczenia po tym dostalam zakarzenie macicy i znowu pobyt w szpitalu i seria antybiotykow puzniej byl spokoj ale w kwietniu stwierdzono u mnie endometrioze i mialam operacje laparoskopie i wszystko bylo w porzadku ale nie moge zajsc w ciaze lekarz przepisal mi utrogestan hormon zeby troszke tym pomuc ale nic przed wczoraj bylam u lekarza tutaj poniewarz dostalam 22 czerwca okres byl on 3 dni i byl nie taki jak zawsze po tym do dzisiaj mam bol podbrzusza tak jak na okres i bol piersi ale lekarz zrobil usg i stwierdzil ze widzi tylko jajeczko owolacyjnie i ze jest ono duze i dlatego ten bol a ja zastanawiam sie czy moze byc to ciaza tylko ze wczesna i nie widac zarodka czy moze jest to moja paranoja ale boje sie gdyz pierwasza ciaza byla stracowa przez wine lakarza bo nie zauwarzyj ze zarodek sie nie rozwija prosze pomuzcie czy ktoras miala chociaz podobnie ? Dla mnie akurat zdanie organizacji lekarskich ma bardzo male znaczenie bo jesli chodzi o zywienie to przecietny lekarz nie ma prawie zadnej wiedzy. Pozdrawiam wszytskie kobiety.Czekam na jakis odzew i odpowiedz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Duzo lepsze ni┼╝ w londonie, o niebo lepsze niz w moscowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Grunwaldzkiej jest przychodnia ginekologiczna kolo kredki i ołowka. nie poddaję się!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zenku,We┼║ ze soba koniecznie co┼Ť do pisania , dostaniesz teczke na korytarz i bedziesz mia┼é czas, zeby przejrzec wszystko i wynotowa─ç (najlepiej ca┼éymi cytatami) to, z czym si─Ö nie zgadzasz, co mija sie z prawda. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem , w┼éa┼Ťnie
3 tygodnie, extra! ja tez walcze z sz├│stka,dzis...9-10 dzien,teraz nie wiem,pisze z pracy,jest ciezko,ale mam nadzieje,ze przebrne.pozdrawiam! pogr─ů┼╝y┼éam sie, czasem lepiej nie wiedzie─ç, p├│ki ┼╝y┼éam w nie┼Ťwiadomo┼Ťci, nie ogl─ůda┼éam si─Ö co dzie┼ä to by┼éo ┼éatwiej ale dzis ju┼╝ o niczym innym nie pomy┼Ťl─Ö;[ szczeg├│lnie, ze jeszcze 2 lata temu tego nie by┼éo;[ a teraz moje cialo wygl─ůda jak u starej baby co to ┼╝ycie ma za sob─ů!;[ Szczerze...a┼╝ ┼╝al za d**─Ö ┼Ťciska ┼╝e musia┼éa┼Ť to wszystko przej┼Ť─ç...ten ┼Ťwiat jest zaj**i┼Ťcie nie fer... zg4gusia nie wiem o czym ty w og├│le m├│wisz. [link widoczny dla zalogowanych]
Kładziemy się na podłodze na plecach i skrecamy glowe raz w lewa raz w prawa strone (glowa cały czas leży na podłodze). Ile czasu nosisz aparat? Czy ktoras z dziewczyn robila glodowke 40 dniowa?Podobno tyle moze trwac ajdluzsza...Pozdrawiam. J pozdrawiam was zakręcone dlatego tez odkrecam kranik bardzo malo. O co poszło?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W celu wzmocnienia skuteczno┼Ťci preparatu BioDrain nale┼╝y:1.
[link widoczny dla zalogowanych]
choc fakt ze ja tez uwazam ze wiekszosc wlochow to dzieci. a jeszcze pare dni temu było tak ciepło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] Z jaka waga startujesz i ile masz wzrostu?
ja jestem trzy miesi─ůce po porodzie(naturalnym) i operacji pow┼éoki brzusznej my┼Ťlicie ze mog─Ö wykonywa─ç takie ─çwiczenia ? W piatek mam wizyte wiec sie wszytkiego dopytam u ┼║r├│d┼éa, tylko mam nadzieje, ┼╝e dotrwam do pi─ůtku 2) nie by┼éa karana za przest─Öpstwa przeciwko mieniu, dokumentom, za przest─Öpstwa gospodarcze, za fa┼észowanie pieni─Ödzy, papier├│w warto┼Ťciowych, znak├│w urz─Ödowych, za przest─Öpstwa skarbowe oraz za inne przest─Öpstwa maj─ůce znaczenie ze wzgl─Ödu na wykonywany zaw├│d, Ja r├│wnie┼╝ pozdrawiam Przed u┼╝yciem skonsultuj si─Ö z lekarzem lub farmaceut─ů [link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼é bym odpowiedzie─ç angel69 Na mnie dzia┼éa lepiej niz opisuja i polecam. ZDECYDOWNANIE ODRADZAM - DR MAGDALENE TRACZ-HIROWSKA, na energetycznej we wroclawiu, ktora podobno specjalizuje sie w prowadzeniu ciaz. trzymaj si─Ö i grzej sie pod tym kocykiem Matk─ů w takim bar┼éogu nie dasz rady by─ç. buahahahahahaha buhahahahahahaha a co do r─ůk to ja te┼╝ mam r├│┼╝nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasioolka powiedz mi, co tomo┼╝e byc:
[link widoczny dla zalogowanych]
Stanikow w duzych rozmiarach i pieknych wzorach teraz pelno (a nie tylko toporny triumph jak przed laty), staniki sportowe mozna kupic na rower czy narty, przy odpowiednim stylu ubierania eksponujacym kobiece ksztalty (talia, biust) duzy biust jest olbrzymim ( ) atutem. zobaczcie na to, tutaj jest troch─Ö wyja┼Ťnione:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B┼é─ůd, problem mam od ponad roku. [link widoczny dla zalogowanych] Pierwszy lodzik nie by┼é za dobry w jej wykonaniu i z tego co pami─Ötam nawet nie doszed┼éem.
Te herbatk─Ö spalanie, nale┼╝y pic tylko 2 tygodnie czy wi─Öcej?? [link widoczny dla zalogowanych] By┼éam przera┼╝ona. czy lekarz prowadz─ůcy wystawi takie za┼Ťwiadczenie czy trzeba zdoby─ç od innego lekarza??? dwa miesi─ůce ci nawija┼é, ┼╝e kocha, chce mie─ç dzieci i wog├│le.... [link widoczny dla zalogowanych]
Oryginalna wersja jest najlepsza. Robi┼éam obiad i tak troch─Ö ┼║le si─Ö czu┼éam, tzn. tydzie┼ä przerwy i 2 kg wr├│ci┼éy jak bumerang. Pani doktor od razu stwierdzi┼éa, ┼╝e zrywanie paznokcia nie ma sensu. Zreszt─ů zawsze trzeba by┼éo doliczy─ç czas odrastania w┼éos├│w do wosku, czyli generalnie wci─ů┼╝ chodzi─ç w spodniach. Jestem ciekawa bo nie ukrywam ze sama wreszcie wyczy┼Ťci┼éabym sobie zeby. Interesantka ja robi┼éam test w 27 dc (17 maja-wtedy total HCG wynosilo 70, potem 20 maja Beta hcg 302 a 22 maja beta hcg 640) a teraz jestem w 5 tyg2dzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6bszkola44.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ko│odziej stara pinda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin