Forum www.6bszkola44.fora.pl Strona Gwna www.6bszkola44.fora.pl
ISSSSSA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Szukam szkoły z dużą ilościa praktyk, by nauczyć sie te

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6bszkola44.fora.pl Strona Gwna -> Koodziej stara pinda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 4:27, 09 Kwi 2014    Temat postu: Szukam szkoły z dużą ilościa praktyk, by nauczyć sie te

Również skończyłam kurs wizażu u nich.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tam w każdym razieżyczę jej by wróciła do dawnej sylwetki bo jestem fanką jej urody
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy?
nie czuje skutków ubocznych (całe szczęscie) ale nie wiem jakie to da efekty
Ale ŻADEN lekarz mnie nie uprzedził, że tak może być, że powinnam mieć zwiększoną dawkę leków tarczycowych i leków pobudzających układ parasympatyczny organizmu żeby wyrównać następujący gwałtownie brak katalizatora jakim była nikotyna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.conosimalgosia.pl/

W ten sposób uniknęłam załamania nerwowego. [link widoczny dla zalogowanych] Może nasze wnuki się doczekają.
Bez przesady, nie dajmy się zwarjowac. Jednak wiem ze to nie zdrowe i wiecie na co zamienilam na suszone owoce z orzechami. zęby po kilku latach od kiedy nie mam już bulimii, a konsekwencje ciągną sie bez końca. Witajcie, mam 33 lata i od dwuch tygodni przezywam koszmar ,mąż po raz drugi mnie zdradził i zostawił z dwujką dzieć. kukuryku gdzie jestes, wiem ze jest duzo pracy ale zeby az tak ze nie ma cie wogole na tym forum....odezwij sie proszę.... [link widoczny dla zalogowanych]
i raz gdzes w ksiazce znalazłem lek o nazwie anafranil i to był strzał w 10 jest to lek częsciowa na depresie itp ja depresie niemam jako takiej tylko jestem nadpobudliwy i to pewnie jest cała przyczyną ja zazywam lek anafranil 25mg jedna tabletke dziennie lek jest ten tani na recepte kosztuje jakies 4złote za 30 sztuk są równiez inne dawki ja 10mg i 75 .i teraz bzykam z 25 minut a jak wypije troszke alkocholu to ogier jestem ze moge z godzine.Wiec niech spróbuje ja miałem juz efekt po dwuch dniach od zazycia i było wkoncu super czy są tam jakieś czterdziestki? W szkole select to osobiście nie byłem zadowolona. Zabieg wykonywany jest narzędziem przpominającym wirującą igłę. zaklad jest nowo wyremontowany, jest czysto, mozna skorzystac z toalety wyposazonej w bidet, w kazdym pokoju lekarskim jest takze maly pokoik dla pacjentki na przebranie z podgrzewana podloga, ubikacja i bidetem. Fryzjer się załamał, bo niby z czego miał poprawiać... Później jak przychodzili do mnie goście to wpadali z pytaniem czy aby nie potrzebna tu ekipa reanimacyjna!
to tak jak z nami polakami!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy może dostałaś od lekarza metforminę?
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mam wagi, wiec nie moge kontrolowac wagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zresztą nie Ty jedna, wejdź na najnowsze zdjęcia Natalii Siwiec gdzieś tam z USA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ,Ko%B3ody%F1ski,filmografia,Person,id=162393 [link widoczny dla zalogowanych] rozmiar 644 w rozmiarze 42 a jak wrzucicie odpowiednik amerykanski - chyba 11 to odpowiednik ?
up!!!!! gdzie jest Larry.LARYY WRÓĆ !!!!!! pudrem do pasemek to mogą po dekoloryzacji nawet... Organizmy wyniszczające naszą odporność, produkujące toksyny, powodujące ból, mogą być obecne również w płucach, wątrobie, mięśniach, stawach, mózgu, przełyku, we krwi, na skórze, w tkance łącznej, a nawet w oczach, nosie, uszach. Ja juz od 6 lat staram sie o fasolke i wlasnie mam za soba pierwsze iui. [link widoczny dla zalogowanych]
Z posrod moich kolegow, znajomych i wszystkich osob jakie tu poznalam, ktorych wierz mi jest mnostwo, natrafilam moze na 5 osob naprawde antypatycznych i falszywych. możliwości rozwoju, dalszego kształcenia się, zdobywania doświadczenia i miej atmosfery w pracy Więc jestem w domu... Kłos, to zostaje dekoloryzacja. kazdy leci na jedrne cialo, glowa nic nie ma tu do znaczenia hehehe ja tez bylam sama w domu kiedy nagle zobaczylam cos olbrzymiego sunacego po podlodze dziwne bo mial i \rece: A jeśli posiadasz kartę na plus, dostaniesz przy pierwszej wizycie w salonie zabieg pielęgnacyjny sauną za 1 zł ;P.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobiety - rzuca cień na wszystkie inne odżywki stojące na sklepowych półkach...POLECAM.

Oj, ostatnio czeka się długo na wizytę, około 2-3 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
(efekty niesamowite) ,mnie również doradził parę rzeczy.. Super, topik bedzie zyl!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja właśnie wczoraj nabyłam orbitrek marki olpran mam nadzieję ze nie wyrzuciłam kasy w błoto,nie kosztował zbyt dużo, ale to zawsze wydatek, ma na szcęscie 24 m-c gwaranjcę Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć dziewczynki [link widoczny dla zalogowanych] Teoretycznie jeżeli zrobi to dobrze to włosy będą wyglądały bardzo podobnie jak naturalne i już nie będzie potrzeby och farbowania.
jEst jakis ciagly brak,jakis niedosyt...chociaz mialam biala suknie i zabawe weselna do bialego rana to jest we mnie jakas pustka..i dlatego staramy sie o to uniewaznienie,by ja wypelnic.reszta nie ma juz wiekszego znaczenia Bardzo trzymam kciuki. Mam nadzieje, ze bedzie super.Pozdrawiam. Witaminy z grupy B i magnez to rzeczywiście dobry pomysł na takie dolegliwości. Lepszym rozwiązaniem dla niej byłaby wizyta u psychiatry. [link widoczny dla zalogowanych]
A moze takby zawieszenie broni...? Każdemu zadowolonemu z chirurga radzę aby z pochwałami wstrzymał się do czasu odrośnięcia paznokcia. Pozdrawiam! Lepsze i bezpieczniejsze jest czestsze powtarzanie np 10 -14 dniowych niz po kilku krotkich robienie jednej bardzo dlugiej. [29.05] 16:42 chyba tak byc powinno Nie musi byc muzulmanka. Santana
[link widoczny dla zalogowanych]
hiperprolaktynemia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za miesiąc będę mamą i chcę dać takie imię mojej córeczce!
[link widoczny dla zalogowanych]
do dyskopatii. jem kaszkę manną na półpłynno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czytam was i sie przgotowuje na razie psychidznie czy wystarczy mi jakis 1-2 dni na jabłkach a poterm głodowka? [link widoczny dla zalogowanych] Jest trudno, bo inny jezyk, inna kultura, tesknota wielka.
Pomyslalayscie o tym że lepiej jak przejdzie dzieciak ospe jako przedszkolak niz jako... Ja ostatnio w akcie desperacji poszłam do CCC i co? To z ksiazki Oczyszczanie Organizmu- Malachowa Jesli macie cos, prosze, dajcie znac! co za debilna geba niedorozwoju jakiegos!! [link widoczny dla zalogowanych]
Czy oprocz mnie ktos jeszcze przytyl bardzo bedac w Stanach?? das Rauchen verboten -rzeczowniki odprzymiotnikowe : Powiem wiec wprost i mam nadzieje, ze nie zrobie im antyreklamy bo mi sie tam naprawde podobalo, a probowalam juz zabiegow w kilku, odwiedz salon na ul.Dubois, nazywa sie Yasoda, ja mialam robiane juz tam kilka zabiegow roznych i jestem bardzo zadowolona, tylko idz do blondyny, tzn czarnej nie sprawdzilam ale jakos tak ta blondynka budzi moje wieksze zaufanie i sie sprawdzilo, pozdrowka Dołanczaj się do nas!!! Pozdrawiam wszystkie matki nie lap mnie za slowka Jest mnie więcej niż było przed świętami.
hihihi, ciekawe tylko ktora?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6bszkola44.fora.pl Strona Gwna -> Koodziej stara pinda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin